Zwroty i Reklamacje

Jak zwrócić zakupiony produkt?

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem możesz dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 
  2. Poinformuj mnie o chęci zwrotu na adres e-mail: gryzon.art@gmail.com lub na instagramie @gryzon_handmade oraz wyślij zdjęcia potwierdzające nie zniszczenie produktu.
  3. Odeślij towar wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotów
  4. Pamiętaj, aby odsyłany towar był nowy, nieużywany i z wszystkimi ewentualnymi dodatkami dołączonymi do niego.
  5. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, otrzymasz zwrot płatności. Zwrócona zostanie równowartość ceny odesłanego towaru bez kosztów przesyłki.

Reklamacje

  1. Napisz do mnie wiadomość na adres e-mail: gryzon.art@gmail.com lub na instagramie @gryzon_handmade w której opiszesz jaką wadę posiada produkt oraz wyślij zdjęcia, na których będzie ją widać.
  2. Reklamowany produkt należy zapakować wraz z Formularzem Reklamacji i odesłać na adres reklamacyjny. Nie zapomnij podać numeru zamówienia.
  3. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, otrzymasz zwrot płatności. Zwrócona zostanie równowartość ceny odesłanego towaru bez kosztów przesyłki.